Kdo jsme?

Děkujeme za návštěvu našeho e-shopu. 

 

Jsem si vědoma, že je trochu nestandardní, pravděpodobně nejvýstižnějším označením by byl OUTLET. Na této stránce se Vám pokusím alespoň trochu přiblížit, jak to u nás chodí. 

1. Zboží odebíráme hromadně ze skladů velkých e-shopů. Pošleme tam kamion, který k nám doveze cca 2tis položek.

Jedná se o zboží:

  •  "Overstock" - nadbytečné zboží ve skladu velkých eshopů, mimosezónní, starší kolekce apod.
  • Nepřevzaté zásilky - pokud si nevyzvednete svůj balík, většinou velké eshopy nemají procesy jak zkontrolovat zboží a vrátit jej do prodeje, avšak i takové zboží, originálně zabalené, rozbalím a řádně zkontroluji.
  • Poškozený obal/bez originálního obalu - Poškozené obaly při manipulaci nejčastěji, z mé zkušenosti, polité pracím gelem. 
  • Krátce používané - znáte takové ty akce: ,, 60 dní na vyzkoušení zdarma!" - No jo, ale co s takovým zbožím poté co jej majitel vrátí? No jasně, dostane se k nám, kde ho opět zkontrolujeme a když je v pořádku, nabídneme Vám. 
  • Vrácené do 14 dnů - každý má právo v zákonné lhůtě odstoupit od kupní smlouvy. Avšak ne všichni vrací zboží v původním stavu, často jej musíme umýt.
  • Rozbalené - nejčastější případ u přístrojů. 
  • Kosmetické vady -  vady způsobené manipulací zboží či přepravou. Například oťuk na nerezových hrncích, či poškrábaná lednice. 
  • Nekompletní - pokud je to možné, objednáváme náhradní díly, případně jej nabídneme k prodeji jako nekompletní. 

2. Každý jednotlivý kus musíme rozbalit, zkontrolovat/vyzkoušet, umýt a nafotit

3. Příprava pro inzerci ( výpočet ceny, popis, přiřazení fotografií)