Kdo jsme?
Děkujeme za návštěvu našeho e-shopu.
Jsem si vědoma, že je trochu nestandardní, pravděpodobně nejvýstižnějším označením by byl OUTLET. Na této stránce se Vám pokusím alespoň trochu přiblížit, jak to u nás chodí.
1. Zboží odebíráme hromadně ze skladů velkých e-shopů. Pošleme tam kamion, který k nám doveze cca 2tis položek.
Jedná se o zboží:
- "Overstock" - nadbytečné zboží ve skladu velkých eshopů, mimosezónní, starší kolekce apod.
- Nepřevzaté zásilky - pokud si nevyzvednete svůj balík, většinou velké eshopy nemají procesy jak zkontrolovat zboží a vrátit jej do prodeje, avšak i takové zboží, originálně zabalené, rozbalím a řádně zkontroluji.
- Poškozený obal/bez originálního obalu - Poškozené obaly při manipulaci nejčastěji, z mé zkušenosti, polité pracím gelem.
- Krátce používané - znáte takové ty akce: ,, 60 dní na vyzkoušení zdarma!" - No jo, ale co s takovým zbožím poté co jej majitel vrátí? No jasně, dostane se k nám, kde ho opět zkontrolujeme a když je v pořádku, nabídneme Vám.
- Vrácené do 14 dnů - každý má právo v zákonné lhůtě odstoupit od kupní smlouvy. Avšak ne všichni vrací zboží v původním stavu, často jej musíme umýt.
- Rozbalené - nejčastější případ u přístrojů.
- Kosmetické vady - vady způsobené manipulací zboží či přepravou. Například oťuk na nerezových hrncích, či poškrábaná lednice.
- Nekompletní - pokud je to možné, objednáváme náhradní díly, případně jej nabídneme k prodeji jako nekompletní.
2. Každý jednotlivý kus musíme rozbalit, zkontrolovat/vyzkoušet, umýt a nafotit
3. Příprava pro inzerci ( výpočet ceny, popis, přiřazení fotografií)